"80 אלף פנסים הוא החליף, הפשע מוגר וגם האנטישמיות"

    לדברי הרב הורביץ, ראש הממשלה החדש ''הגיע לשלטון בזכות העשייה שלו. כשהגענו לעיר, היו הולכים לרחוב היה פחד, לא היה אור ברחובות, הוא הגיע והציב עמודי תאורה בכל העיר, ישבתי איתו אז והוא אמר לי 'החלפתי 80,000 פנסים שיהיה אור', ואוטומטי הפשע גם ירד
    דוד קורצוייל No Comments on "80 אלף פנסים הוא החליף, הפשע מוגר וגם האנטישמיות"

    רב העיר ויניצא שבאוקראינה הרב שאול הורביץ אומר הבוקר למהדורת הבוקר עם מרדכי לביא כי גרויסמן הוא יהודי שכל כולו הוא נותן למען הזולת, עם שורשים יהודים מכל צדדיו • "עוד סביו היה רב כאן".

    צילום: COL
    לדברי הרב הורביץ, ראש הממשלה החדש ''הגיע לשלטון בזכות העשייה שלו. כשהגענו לעיר, היו הולכים לרחוב היה פחד, לא היה אור ברחובות, הוא הגיע והציב עמודי תאורה בכל העיר, ישבתי איתו אז והוא אמר לי 'החלפתי 80,000 פנסים שיהיה אור', ואוטומטי הפשע גם ירד
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כזכור, בעקבות הודעת ההתפטרות של ראש ממשלת אוקראינה ארסניי יאצניוק – יו"ר הפרלמנט האוקראיני היהודי ולדימיר גרויסמן נבחר לכהן בתפקיד תחתיו ברוב של 257 קולות מול 50 קולות נגד.

    גרויסמן, יהודי בן 38 יליד העיר ויניצא שבאוקראינה. את הקריירה שלו הוא החל כאיש עסקים ומילא מקום במספר תפקידים ניהוליים חשובים. בגיל 28 נבחר לראש העיר ויניצא, ובהמשך מונה לשר השיכון והפיתוח של אוקראינה. בשנה האחרונה הוא מכהן כיו"ר הפרלמנט האוקראיני.

    לאחר התפטרותו של יאצניוק הציע הנשיא פורושנקו את גרויסמן לתפקיד ראש הממשלה החדש. בשבוע שעבר הפרלמנט האוקראיני בחר למנות את גרויסמן לתפקיד ראש הממשלה החדש.

    בחירתו של גרויסמן היא היסטוריה לאחר שהוא הוא ראש הממשלה ממוצא יהודי הראשון בתולדות אוקראינה. קודם לכן, מועמדותו לתפקיד ספגה מכה קלה לאחר ששמו של הנשיא פורושנקו, הנחשב לפטרונו של גרויסמן, הופיע בשבוע שעבר ברשימת "מסמכי פנמה" של אישים בכירים מהעולם שהעלימו מס.

    רב העיר ויניצא שבאוקראינה הרב שאול הורביץ אומר הבוקר למהדורת הבוקר עם מרדכי לביא כי גרויסמן הוא יהודי שכל כולו הוא נותן למען הזולת, עם שורשים יהודים מכל צדדיו. "עוד סביו היה רב כאן".

    לדברי הרב הורביץ, ראש הממשלה החדש "הגיע לשלטון בזכות העשייה שלו. כשהגענו לעיר, היו הולכים לרחוב היה פחד, לא היה אור ברחובות, הוא הגיע והציב עמודי תאורה בכל העיר, ישבתי איתו אז והוא אמר לי 'החלפתי 80,000 פנסים שיהיה אור', ואוטומטי הפשע גם ירד.

    "הוא יהודי שלא מתבייש ביהדותו, היה נמגיע לבית הכנסת, יהודי שמחובר ליהדות" מגדיר אותו הרב הורביץ.

    ומה קורה אצלכם בנוגע לאנטישמיות?
    היה כאן אנטישמיות מאוד גדולה, והוא בתור ראש עיר הוריד את זה לרמת אפס. הפעילות שלו הביאה לירידה דרסטית שיהודים יכולים ללכת ברחובות ללא חשש.



    0 תגובות